Valentine


Nedense, yavaş çekim duyguları seviyorum ben.. Davullu zurnalı, gösterişli ya da merdiven altında gelişmiş ilim-tetik sevdalar, öfkeler, ilişkiler ve kırgınlıklar bana göre değil.. Bu, her şeyi hakkını vererek yaşamak istediğimden, ya da bunu bir türlü beceremediğimden herhalde. Belki de bu yüzden Sevgililer Günü bana göre bir gün değil; hiç olmadı (fikrimi soran da yoktu ya, neyse).. Kutlayanları eleştirmiyorum; başkasına zarar vermedikçe kim ne isterse yapar, kime ne? Sevdikten sonra, insanın sevgiyi nasıl yaşadığı, nasıl gösterdiği hiç önemli değil; yeter ki sahiden yaşansın, hissedilsin hepsi. Büyük buket çiçeklerin, kutu çikolataların, peluş oyuncakların, zarif mücevherlerin hediye edilmesi eğer bu sevgiyi güçlendiriyorsa, ne güzel;ama benim yüreğim bunları hiç istemedi. Sevgiyi hissetmem için bir sesleniş, bir bakış, bir nefes yetti bana nedense. Kedilerimin mırıltısı, çiçeklerimin tomurcukları, sevdiklerimin sesleri yaşadıklarımın sahiciliğini gösterdi bana. Bu her şeyden öteydi, hepsine bedeldi hep.
Neden bilmem, sevdiklerim için değerimin ne olduğunu hiçbir zaman aldığım hediyelerle, gösterişli jestlerle ölçmeyi aklıma getirmedim. Buna önem verdiğimi de zannetmiyorum, doğrusunu söylemek gerekirse.. Sevdiklerimi beni sevip sevmediklerini düşünmeden sevdim çünkü; başka türlü nasıl yapılacağını da bilmiyorum aslında.
Dedim ya, sessizce, usulca yaşanan, damıltılmış duygular benim göz bebeğim. Çiçeklerle çikolatalar, kim istiyorsa onlara gitsin, en iyisi…

About gaiacqua

I was born a long, long time ago but it has been not so far when I noticed that I am "living". For ages, I have felt alone within the crowds and have tried to do my best to keep this feeling disguised. I resisted the urge rising inside me to share my feelings, my thoughts, my knowledge, probably due to my fear of being label as "aberrant" by others. Now, I am too old to care what others say and to ask for their approval any more. For this reason, I can spread out everything I have in front of life. Throughout my time, I learned that we "own" nothing at all. And conscious, love and wisdom have always been my priorities, actually anyone who face this question would say the same, anyway. I do have a daughter who is a piece of my soul, one or two very sacred friends, a family and two cats. That's me. That's all.
Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

4 Responses to Valentine

  1. TÜLİN dedi ki:

    Yüreği sevgi dolu olan tüm insanların her günü sevgi dolu geçsin 🙂

  2. mehmet dedi ki:

    “ilim-tetik” kalıbını kullanışınız çok ilgimi çekti. Zaten bildiğim sözcüğü açıklamada cümle içinde kullanan örneği oluşturdunuz. (https://eksisozluk.com/ilim-tetik–5250475)

Yorum bırakın